Dream Makers stalo žaidimas Laiko juosta

  • Dream Makers stalo žaidimas Laiko juosta

    Kodas: LT00-1921
    Barkodas: 4779049971072
    Kaina 726 su PVM
    998 Sutaupykite 272
    Šią prekę turime sandėlyje.
    Likutis: 41 vnt.

     Nemokamas pristatymas užsakymams nuo 100 eur.

    Į krepšelį 
    Amžius
    10+
  • Stalo žaidimas-viktorina „Laiko juosta“
    Viktorina, kurios metu žaidėjai turi chronologine seka sudėti 150 Lietuvai reikšmingų įvykių. Žaidėjo tikslas: teisinga tvarka dėti korteles į laiko juostą.

    Žaidėjų skaičius: 2-8
    Turinys:
    1. Žaidimo kortelės: 150 vnt.
    2. Žaidimo taisyklės

    I. Pasiruošimas žaidimui
    Gerai išmaišykite visas korteles ir kaladę padėkite ant stalo piešinėliais į viršų (kortelės pusė, kurioje parašyta data, turi būti užversta). Dėmesio: atversti kortelių negalima.
    Žaidimą pradeda tas žaidėjas, kieno gimtadienis bus greičiausiai.
    Žaidėjas paima nuo kaladės viršaus 6 korteles, užverstas pasideda priešais save, tada žaidėjas iš kairės padaro tą patį. Kiekvienas žaidėjas turi turėti 6 korteles. Pradėjęs žaidimą žaidėjas nuo bendros kaladės viršaus paima vieną kortelę, ją atverčia, kad matytų datą, bei padeda ją ant stalo. Ši atversta, su matoma data kortelė yra atskaitos taškas, nuo kurio žaidėjai dės bendrą chronologijos grandinę.
    II. Žaidimo eiga
    Savo ėjimo metu žaidėjas iš savo kaladės paima viršutinę kortelę ir padeda ją šalia (arba tarp) kortelių, esančių laiko juostoje. Jam reikia padėti šią kortelę taip, kad būtų išlaikyta teisinga chronologinė seka. Jeigu žaidėjas mano, kad jo kortelėje pateiktas įvykis buvo anksčiau, nei data kortelėje ant stalo, tai jis savo kortelę deda iš kairės, o jeigu mano, kad vėliau, tai iš dešinės pusės. Dabar jis gali atversti kortelę, kad būtų matoma data. Jeigu žaidėjas kortelę padėjo teisingai, kortelė tampa laiko juostos dalimi. Tačiau jeigu žaidėjas suklydo, ši kortelė perdedama į teisingą vietą, o žaidėjas iš bendros kaladės pasiima naują kortelę ir padeda ją į savo kaladės apačią. Ėjimas atitenka žaidėjui iš kairės.
    Kiekvieno ėjimo metu žaidėjas korteles ima eilės tvarka iš savo kaladės viršaus (nemaišykite kortelių).
    Dėmesio! Gali nutikti taip, kad chronologijos grandinėlėje jau yra kortelė su ta pačia data, kaip naujoje kortelėje. Tuomet žaidėjas padeda šią naują kortelę iš kairės arba iš dešinės pusės.
    III. Kortelių savybės
    Raudonos kortelės
    Teisingai padėjus dvi iš eilės raudonas korteles, žaidėjas gali pridėti papildomą kortelę iš bendros kaladės bet kuriam žaidėjui.
    Mėlynos kortelės
    Padėjus teisingai dvi iš eilės mėlynas korteles, žaidėjas gali išmesti vieną savo kortelę.
    Žalios kortelės
    Padėjus teisingai dvi iš eilės žalias korteles, žaidėjas turi galimybę apsikeisti su bet kuriuo žaidėju bet kuria kortele.
    IV. Žaidimo pabaiga
    Žaidimas baigiamas, kai vienam žaidėjui baigiasi visos kortelės. Jis ir skelbiamas laimėtoju.

    Žaidime naudojami kūriniai:

    Skulptoriaus Alfonso-Vincento Ambraziūno kūrinys „IX fortas“
    Skulptoriaus Konstantino Bogdano kūrinys „Kristijonas Donelaitis“
     

     

    Pagaminta Lietuvoje.

     

  • Kaina 1251 su PVM
    1706 Sutaupykite 455
  • Prenumeruok ir laimėk

    privatumo politika

    Socialiniai tinklai